Kabanga, Tanzania - Reisverslagen van Ellis Lodewegen - WaarBenJij.nu Kabanga, Tanzania - Reisverslagen van Ellis Lodewegen - WaarBenJij.nu

Kabanga, Tanzania

Voor mijn laatste stage van de opleiding tot HBO-verpleegkundige, woon ik een half jaar in Tanzania. Hier loop ik stage in het Kabanga Hospital, een missieziekenhuis in de regio Kigoma. Door middel van mijn blogs, probeer ik iedereen die er in geïnteresseerd is op de hoogte te houden van mijn belevenissen in deze periode. Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2017

Kaas en kaassoufflés!

31 Januari 2017

Kwaheri Kabanga en koffer vol kleding

03 Januari 2017

Vuurwerk en voetbal

12 December 2016

Sinterklaas en slangen

20 November 2016

Bellenblaas en buffels
Ellis

Voor mijn laatste stage van de HBO-V aan de Hanzehogeschool in Groningen woon ik voor vijf maanden in Tanzania! Door middel van deze blog probeer ik mijn familie en vrienden op de hoogte te houden van mijn belevenissen in deze periode.

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10938

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 03 Februari 2017

Kabanga, Tanzania

Landen bezocht: